مدیریت سرور
سرویس مدیریت سرور یک خدمت تکمیلی مخصوص مشتریان سرور مجازی و سرور اختصاصی رابین سرور است. در این سرویس، مشتریان بخشی یا تمام امور مربوط به مدیریت سرور خود را به تیم فنی رابین سرور واگذار می کنند. تمامی کاربران دارای سرویس مدیریت سرور می توانند از پشتیبانی فنی رابین سرور در خصوص موارد ذکر شده در بخش نرم افزارهای پشتیبانی شده، به میزان مشخص شده در جدول پلان های مدیریت سرور و با توجه به شرایط و قوانین مندرج در این بخش بهره مند شوند. همچنین همه کاربران دارای سرور مجازی و اختصاصی می توانند از پشتیبانی رایگان به مدت ۱۵ دقیقه در ماه بهره مند شوند.
پلن های مدیریت سرور
WindowsSM1
- نصب و راه اندازی سیستم عامل
- کانفیگ اولیه پنل مدیریت سرور
- مانیتور سرویس هر 15 دقیقه
- سنسور مانیتورینگ 10
- بروز رسانی سیستم عامل
WindowsSM2
- نصب و راه اندازی سیستم عامل
- کانفیگ اولیه پنل مدیریت سرور
- مانیتور سرویس هر 5 دقیقه
- سنسور مانیتورینگ 20
- بروز رسانی سیستم عامل
LinuxSM1
- نصب و راه اندازی سیستم عامل
- کانفیگ اولیه پنل مدیریت سرور
- مانیتور سرویس هر 15 دقیقه
- سنسور مانیتورینگ 10
- بروز رسانی سیستم عامل
LinuxSM2
- نصب و راه اندازی سیستم عامل
- کانفیگ اولیه پنل مدیریت سرور
- مانیتور سرویس هر 5 دقیقه
- سنسور مانیتورینگ 20
- بروز رسانی سیستم عامل
در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص پلن های فوق با ما تماس بگیرید.
درخواست مشاورهمشخصات پلن ها
درخواست مشاوره | WindowsSM1 | WindowsSM2 |
---|---|---|
قیمت |
1.3
میلیون تومان/ماهیانه
با تخفیف سالانه
ثبت سفارش
1.08
میلیون تومان/ماهیانه
|
2.8
میلیون تومان/ماهیانه
با تخفیف سالانه
ثبت سفارش
2.33
میلیون تومان/ماهیانه
|
نصب و راه اندازی سیستم عامل |
— | |
کانفیگ اولیه پنل مدیریت سرور |
||
مانیتور سرویس |
هر 15 دقیقه | هر 5 دقیقه |
سنسور مانیتورینگ |
10 | 20 |
بروز رسانی سیستم عامل |
||
بررسی امنیتی دوره ای سرور |
||
نصب و کانفیگ کنترل پنل میزبانی |
||
نصب وب سرور |
||
نصب دیتابیس سرور |
||
نصب میل سرور |
||
امکان ارتقا |
||
پشتیبانی |
24 ساعته | 24 ساعته |
بک آپ |
هفتگی | هفتگی |
نصب و راه اندازی اولیه عامل |
— |
درخواست مشاوره | LinuxSM1 | LinuxSM2 |
---|---|---|
قیمت |
1.5
میلیون تومان/ماهیانه
با تخفیف سالانه
ثبت سفارش
1.25
میلیون تومان/ماهیانه
|
3.3
میلیون تومان/ماهیانه
با تخفیف سالانه
ثبت سفارش
2.75
میلیون تومان/ماهیانه
|
نصب و راه اندازی سیستم عامل |
— | |
کانفیگ اولیه پنل مدیریت سرور |
||
مانیتور سرویس |
هر 15 دقیقه | هر 5 دقیقه |
سنسور مانیتورینگ |
10 | 20 |
بروز رسانی سیستم عامل |
||
بررسی امنیتی دوره ای سرور |
||
نصب و کانفیگ کنترل پنل میزبانی |
||
نصب وب سرور |
||
نصب دیتابیس سرور |
||
نصب میل سرور |
||
امکان ارتقا |
||
پشتیبانی |
24 ساعته | 24 ساعته |
بک آپ |
هفتگی | هفتگی |
نصب و راه اندازی اولیه عامل |
— |
فضای بک آپ و مدیریت نرم افزارها
با توجه به خودکار نبودن این سرویس، شما می توانید با نصب نرم افزارهای بک آپ که قابلیت استفاده از FTP را دارا می باشند به راحتی به صورت خودکار از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید. معمولا این نرم افزارها قابلیت پشتیبان گیری به صورت کامل یا ثبت تغییرات نسبت به بک آپ قبلی را دارا می باشند که در این روش حجم نسخه های پشتیبان ثانویه کاهش می یابد.
برای تمامی سرویس ها و نرم افزارهایی که به وسیله کاربران تغییر کرده است، رابین سرور فقط مشکلات نرم افزارهای پشتیبانی شده را بررسی خواهد کرد و در مورد سایر نرم افزار و سیستم عامل ها، نمی تواند پاسخگوی مشکلات کاربران باشد.

حل مشکلات سخت افزاری و نصب مجدد سیستم عامل
کلیه کاربران می توانند از طریق تماس با واحد پشتیباتی رابین سرور هرگونه مشکل سخت افزاری خود را گزارش نمایند. رابین سرور پس از بررسی مشکل و تایید اشکال در سخت افزار سرور نسبت به تعویض کل سخت افزار به استثناء هارد دیسک اقدام می نماید. این عمل ممکن است تا ۲ الی 4 ساعت به طول انجامد. در صورت عدم رفع مشکل، رابین سرور نسبت به اسکن و بررسی سخت افزاری هارد دیسک ها اقدام می نماید و در صورت نیاز هارد دیسک معیوب تعویض و مجددا بر روی سرور به صورت رایگان سیستم عامل نصب خواهد کرد. مدت زمان این عمل ۲۴ تا ۴۸ ساعت می باشد، که این زمان به قرارداد شما افزوده نخواهد شد. دقت داشته باشید که اطلاعات موجود بر روی سرور شما تنها در صورت امکان بر روی هارد جدید منتقل خواهد شد، لذا توصیه می شود جهت جلوگیری از بین رفتن اطلاعات ارزشمند خود نسبت به تهیه سرویس بک آپ و ایجاد نسخه بک آپ بروز اقدام نمایید.

نرم افزارهایی که پشتیبانی نمی شوند
کاربران می توانند برای مشکلات خود با نرم افزارهای پشتیبانی نشده در خواست پشتیبانی نمایند، اما پشتیبانی رابین سرور در پذیرش و یا رد این درخواست ها مختار است. در صورت پذیرش درخواست و انجام فعالیت بر روی نرم افزار پشتیبانی نشده، رابین سرور هیچگونه مسئولیتی در برابر نتیجه و یا خسارات احتمالی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که تیم پشتیبانی رابین سرور ممکن است در مورد نرم افزارهای پشتیبانی نشده اطلاعات کافی نداشته باشند و نتوانند مشکل را در زمان مناسب برطرف نمایند. در این صورت هیچگونه اعتراضی برای عدم حل مشکلات بوجود آمده توسط تیم پشتیبانی مسموع نخواهد بود. علاوه بر این زمان مصرف شده از میزان زمان مدیریت سرور شما کسر خواهد شد. همچنین رابین سرور در رد پشتیبانی نرم افزارهای پشتیبانی نشده مختار است.
مشکلات فنی که پشتیبانی نمی شوند:
- بررسی و رفع مشکلات برنامه نویسی PHP ،Perl ،ASP ،JSP و یا هر زبان برنامه نویسی دیگر
- مشکلات برنامه نویسی که به تنظیمات سرور مرتبط نباشند
- ارتقا، نصب و یا بررسی نرم افزار های پشتیبانی نشده
- تمامی مشکلاتی که در بخش مشکلات پشتیبانی شده آورده نشده باشند

نرم افزارهایی که پشتیبانی می شوند
کاربران دارای پلان مدیریت سرور می توانند از پشتیبانی فنی رابین سرور در مورد نرم افزارها و سیستم عامل های مذکور در این صفحه مطابق با پلان خود بهره مند گردند. نرم افزارهایی که نام آنها در این فهرست وجود ندارد، نرم افزار پشتیبانی نشده محسوب می شود:
سیستم عامل ها
- Ubuntu
- Centos
- Alma Linux
- Windows 2008 R2
- Windows 2012 R2
- Windows 2016
- Windows 2019
- Windows 2022 Enterprise
کنترل پنل ها
- Direct Admin
- cPanel
- Plex
- MSPControl
- SolidCP
- WebsitePanel
نرم افزارها
- Serv-U FTP
- MySQL
- SQL Server
- Microsoft DNS
- Apache
- Nginx
- BIND
- ProFTPD
- IIS
- ASP, ASP .Net
- PHP
- Perl
- Mail Enable
- IMail
- Smarter Mail
- Microsoft FTP
- Gene6 FTP
خدمات نرم افزاری
- نصب نرم افزارهای پشتیبانی شده با تنظیمات پیش فرض
- ارتقا به نسخه فرعی بالاتر
- تنظیمات پایه ای نرم افزار
- تنظیمات سرور به وسیله کنترل پنل های نصب شده بر روی سرور
- بررسی لاگ فایل ها موجود برای حل مشکلات
- یافتن علت مشکل بار زیاد سرور
- نصب گواهینامه SSL
- راه اندازی مجدد (Restart) سرویس ها
- بررسی علت قطع شدن سرور
مشکلات فنی
- بررسی و رفع مشکلات دسترسی و آپلود سایت
- مشکلات مربوط به File System و مجوزهای فایل ها
- تنظیمات IIS برای سایت
- تنظیمات گواهینامه SSL
- بررسی و رفع مشکلات میل سرورهای پشتیبانی شده
- تنظیمات میل سرورهای پشتیبانی شده
- راهنمایی در مورد تنظیمات برنامه های ایمیل استاندارد (مانند Outlook)
- راهنمایی در مورد مشکلات Spam و جلوگیری از بلاک شدن ایمیل ها
- تنظیمات مرتبط با DNS دامین ها و سرویس DNS سرور
- بررسی و رفع مشکلات فرانت پیج
- بررسی و رفع مشکلات موتورهای ASP، دات نت، PHP و Perl
- مشکلات مرتبط با دیتابیس
- مشکلات مرتبط به دسترسی به سرور از طریق Remote
Powered by WHMCompleteSolution